برنامه زمانی ثبت نام اینترنی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد
مرحله اول ثبت نام اینترنتی : از تاریخ 1404/07/01 لغایت 1404/07/04 از طریق سایت https://hamava.arakmu.ac.ir/CAS/Account/Login انجام می پذیرد.
نکته : نام کاربری و رمز عبور، کد ملی می باشد و فرمت فایل های ارسالی باید jpg و همچنین حجم فایل های ارسالی نباید بیشتر از KB150 باشد.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی :
-فرمهای ثبت نام از پیوست اطلاعیه دانلود و تکمیل و امضا شود و بارگذاری گردد فرمها به هیچ وجه نباید ناقص باشد .
- بارگذاری عکس 4×3 رنگی و جدید(ضمنا در زمان ثبت نام حضوری حداقل 6قطعه عکس و فتوکپی مدارک حداقل 4 سری برای ارائه به سایر واحد های دانشگاه به همراه داشته باشید ) .
- بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه خود و همسر (درصورت تاهل)
- بارگذاری تصویر دو رو کارت ملی
- بارگذاری آخرین مدرک تحصیلی/ ریز نمرات
- بارگذاری پایان طرح نیروی انسانی / معافیت طرح
- بارگذاری فرم تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویی
- واریز هزینه صدور کارت دانشجویی به میزان سیصد هزار تومان بصورت آنلاین
-بارگذاری مدرک نظام وظیفه/کارت پایان خدمت / معافیت دائم
-بارگذاری تصویر تاییدیه استفاده از سهمیه ایثارگران
- سه سری پرینت ثبت نام اینترنتی (فرم نهایی)
مهم : لازمه تایید ثبت نام و تغییر وضعیت ثبت نام اینترنتی به قطعی ،تکمیل بودن مدارک ثبت نامی و بارگذاری آن در سامانه وتایید کارشناسان آموزش از طریق سامانه فوق خواهد بود که در این صورت پیام تایید ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه به پذیرفته شده ارسال می گردد در صورت وصول پیام مبنی بر نقص مدارک بایستی در بازه زمانی ثبت نام اینترنتی نسبت به رفع نواقص ثبت نام توسط پذیرفته شده اقدام گردد و پیام تایید نهایی ثبت نام را دریافت نماید در غیر اینصورت قبولی نامبرده لغو خواهد شد. لذا ضروری است پذیرفته شده به صورت مرتب، سامانه ثبت نام را بازبینی نماید.
ضمنادانشگاه هیچ مساعدتی مبنی بر ثبت نام از پذیرفته شده با کسری مدارک نخواهد داشت.
نکته مهم: ثبت نام در هر دو مرحله الزامی می باشد و عدم ثبت نام در هریک از مراحل به منزله انصراف از تحصیل است .
درصورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی با شماره 08633838603 - 08633838619- 08633838620 تماس حاصل فرمایید.
